-15 % na vybrané dámské oblečení
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Technologie adidas AEROREADY řídí vlhkost, odvádí pot od pokožky, abys byl/a během tréninku v suchu. Celou řadu modelů s technologií AEROREADY si můžeš prohlédnout ZDE.
Pánské tričko adidas Adizero s krátkým rukávem vám usnadní každý náročný trénink.
Toto tričko úzkého střihu je vyrobeno z lehké tkaniny, která zůstává jemná na pokožce. Běžecké tričko adidas Adizero vám poskytne uvolněný pocit při nabírání kilometrů. Díky použití materiálů pro odvod potu vás výrobky adidas AEROREADY udrží v suchu, takže nikdy nebudete muset obětovat pohodlí, abyste uběhli nějaký ten kilometr navíc. Tento výrobek je vyroben z řady recyklovaných materiálů a je jen jedním z našich řešení, která pomáhají zastavit plastový odpad. Toto závodní tričko není jen kus oblečení - je to základní výbava pro ty, kteří chtějí běžet ve velkém.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Trička |
Barva | Černá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.