Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Bez ohledu na to, zda máš za sebou spoustu odtrénovaných sezón nebo teprve začínáš, nic by nemělo stát mezi tebou a každodenním během. Představujeme superjemné běžecké triko Own the Run 3-Stripes vyrobené ze speciálních materiálů, které jsou jemné na dotek a nedělají kompromisy ve výkonu.
Toto běžecké tričko adidas tě udrží v rytmu, protože je vyrobeno z materiálu AEROREADY, který odvádí pot od pokožky a udržuje tě v suchu. Díky superjemné bavlně navíc zajišťuje vyjímečné pohodlí, ať můžeš jít při každém kroku naplno. Je dostupné v široké paletě velikostí a pomůže všem běžcům překonat své hranice.
Tento produkt obsahuje recyklovaný materiál, má odměřenou uhlíkovou stopu a představuje jedno z našich řešení, která pomáhají eliminovat plastový odpad.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Trička s krátkým rukávem |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.