Právě teď s 20% slevou.
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Pánské tréninkové tričko adidas Power Workout vám ulehčí námahu, ať už si chcete dát v posilovně sérii cviků navíc, nebo si krátce zacvičit doma.
Zvedejte, protahujte se a překonávejte své limity díky technologii AEROREADY, která odvádí pot, takže se můžete volně pohybovat. Konstrukce Body Fit poskytuje pohodlný pocit, který neomezuje v pohybu. Boční větrací otvory zvyšují prodyšnost a pohodlí, takže tě udrží v suchu a pohodlí i při intenzivním tréninku. Jedinečné umístění ikonického loga adidas dodá vašemu vzhledu nádech sofistikovanosti a stylu. Tyto sportovní tričko se snadno udržuje, protože ho lze prát v pračce. Díky tomu můžete svůj tréninkový šatník udržovat v optimálním stavu bez jakýchkoli potíží. S touto kombinací pohodlí, výkonu a stylového designu budete připraveni zdolávat nové výzvy a dosahovat nových úspěchů ve svém tréninku.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Trička s krátkým rukávem |
Barva | Černá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.