Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Dámské Slim Fit tričko s dlouhým rukávem adidas Terrex Multi je ideální pro turistiku, trailový běh a všechna outdoorová dobrodružství.
Technologie AEROREADY účinně reguluje vlhkost a udržuje vás v suchu a pohodlí i při intenzivním pohybu. Toto tričko je skvělou vrstvou pod nepromokavou bundu, ale je ideální i jako samostatný kousek, který vás udrží v pohybu bez rizika přehřátí. Je navržen speciálně pro turistiku s batohem a má pohodlné ramenní švy, které minimalizují tření pod popruhy batohu. Pro větší ochranu a pohodlí má tričko mírně prodloužený zadní lem, který zajistí, že zůstanete v suchu a pohodlí bez ohledu na to, jakým tempem se pohybujete. Klínky v podpaží poskytují širší rozsah pohybu, což je ideální pro lezení a další aktivity vyžadující maximální flexibilitu. Toto tričko je navrženo tak, aby vám poskytlo optimální pohodlí a výkon při vašich outdoorových dobrodružstvích.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Trička s dlouhým rukávem |
Barva | Fialová |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Outdoor |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.