-15 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Boost poskytuje precizně navržené pohodlí. Schopnost absorbovat a vracet kinetickou energii dělá z Boostu špičku v technologii běžecké a rekreační obuvi. Klíčovými vlastnostmi technologie Boost jsou pohodlí, návratnost energie, odolnost a flexibilita. Kompletní nabídku modelů s technologií Boost si můžeš prohlédnout ZDE.
Vyrobeno pro běh do horkého počasí. Tyto dámské běžecké boty Ultraboost 22 vyzbrojené technologií HEAT.RDY udrží tvoje nohy v chladu a suchu i při těch nejnáročnějších výbězích. Nabízejí cílenou ventilaci a podporu se svrškem PRIMEKNIT, citlivé odpružení BOOST a podporu plynulého pohybu systémem LINEAR PUSH. Podešev navržená pro předcházení pronace vede každý krok přirozeným středem chodidla. Svršek této boty je vyroben z příze Parley Ocean Plastic.
Specifikace:
- Odpovídá velikosti
- Povrch: silnice; běžecká dráha; běžecký pás
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Bílá |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.