-15 % na modely od top značek
adidas Terrex jsou dámské trailové boty, které změní váš běh mimo vyšlapané cesty.
Tato trailová obuv adidas je vaším spolehlivým pomocníkem při delších dobrodružstvích mimo asfalt a poskytne vám maximální pohodlí na každém kroku. Otevřený svršek ze síťoviny zajišťuje optimální prodyšnost, která je klíčová pro pohodlné nošení v terénu. Lehká mezipodešev EVA je navržena s ohledem na pohodlí, takže vaše nohy budou mít oporu od začátku až do konce vašeho dobrodružství. Gumová podrážka Traxion pak zajišťuje maximální trakci na různých typech povrchů, takže se na své kroky můžete spolehnout i v náročnějším terénu. A nyní je tu skvělá zpráva pro přírodu - svršky těchto tenisek jsou vyrobeny z řady recyklovaných materiálů, přičemž nejméně 50 % materiálu pochází z recyklace. Jsme hrdí na to, že se můžeme podílet na úsilí společnosti adidas o snížení znečištění plastem. Tento výrobek je jen jedním z příkladů, jak můžeme být dobrodružní a zároveň šetrní k naší planetě. Vydechněte si a vydejte se na další dobrodružství s jistotou, že vaše boty jsou nejen skvělým společníkem, ale také příspěvkem k udržitelnosti.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Fialová |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Outdoor |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.