Sleva 20 % na vybrané produkty
Pánská lifestylová teniska adidas BREAKNET 2.0 inspirovaná tenisem a připravená na street kombinuje to nejlepší z minulosti a současnosti.
S těmito teniskami si můžete být jisti, že vaše obuv bude ladit s každým kouskem ve vašem šatníku. Díky čistým a elegantním designovým liniím a jemným barevným nádechům se snadno kombinují s různými outfity, ať už jde o tréninkové šortky, tepláky, nebo dokonce džíny. Tyto tenisky zvýší nejen vaše pohodlí, ale také váš styl. Tyto tenisky jsou vyrobeny z řady recyklovaných materiálů s minimálně 50% podílem recyklovaných materiálů ve svršku a představují tak závazek značky adidas k udržitelnosti a odpovědné výrobě obuvi. Tento výrobek je jen jedním z mnoha opatření, která společnost adidas přijímá za účelem snížení plastového odpadu a podpory udržitelnosti. Ať už jste na cestách, při tréninku nebo v každodenním životě, tyto tenisky nejen podtrhnou váš osobitý styl, ale také pomohou snížit vaši ekologickou stopu. Vstupte do světa módy, který nejen sleduje trendy, ale také se stará o planetu.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Bílá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Sportswear |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.