až -20 % na vše pro děti
Velikonoční sleva platí jen do 21. 4. nebo do vyprodání zásob.
Adidas Grand Court 2.0 jsou unisexové tenisky pro děti, které čerpají inspiraci ze stylu tenisové éry 70. let a nabízejí elegantní vzhled.
Klasický design těchto tenisek vyniká díky svršku z měkké syntetické kůže, který nejen skvěle vypadá, ale snadno se udržuje, a také díky charakteristickým pruhům Adidas. Tenisky mají mělký profil s tradičním šněrováním a výrazným logem adidas, které je jasným vyjádřením náklonnosti k této ikonické značce. Jejich gumová podrážka je pružná a poskytuje vynikající přilnavost na různých površích, což zajišťuje hladký a jistý krok. Svršek těchto tenisek je navíc vyroben z minimálně 20 % z recyklovaného materiálu, což nám pomáhá aktivně snižovat množství plastového odpadu. S teniskami Adidas Grand Court 2.0 nejen podpoříte své děti v jejich sportovních aktivitách, ale také přispějete k odpovědnějšímu přístupu k životnímu prostředí. Tento výrobek je jen jedním z našich kroků k udržitelnější budoucnosti.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Bílá |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Tenis |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Sportswear |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.