Sleva 20 % na vybrané produkty
adidas Duramo Spiderman jsou lifestylové tenisky pro miminka.
S těmito teniskami se vaše dítě bude cítit jako skutečný hrdina, a to nejen díky kvalitnímu designu, ale také díky praktickým funkcím. Grafika Spidermana na boku a síťované detaily na svršku dodají každému kroku pocit radosti a zábavy. Chceme, aby tenisky byly co nejpohodlnější nejen pro děti, ale i pro rodiče. Proto jsme tyto tenisky vybavili elastickými tkaničkami a páskem na suchý zip, díky kterým se rychle a snadno nazouvají a vyzouvají. Vaše děti tak budou během chvilky připraveny na svá dobrodružství! Ale to není všechno - jsme hrdí na to, že tento výrobek obsahuje nejméně 20 % recyklovaných materiálů. Použitím materiálů, které již byly vytvořeny, pomáháme snižovat množství odpadu, omezovat závislost na omezených zdrojích a minimalizovat dopad na životní prostředí. Pokud tedy pro své malé dobrodruhy hledáte stylové, pohodlné a ekologicky odpovědné tenisky, naše dětské tenisky adidas Spiderman jsou ideální volbou. Vstupte s námi do světa Marvelu a dejte svým dětem příležitost stát se součástí fantastického příběhu!
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Černá |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (0 – 4 roky) |
Sbírka | Sportswear |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.