-15 % na vybrané dámské oblečení
adidas Boost poskytuje precizně navržené pohodlí. Schopnost absorbovat a vracet kinetickou energii dělá z Boostu špičku v technologii běžecké a rekreační obuvi. Klíčovými vlastnostmi technologie Boost jsou pohodlí, návratnost energie, odolnost a flexibilita. Kompletní nabídku modelů s technologií Boost si můžeš prohlédnout ZDE.
Technologie Continental™ nabízí vynikající trakci a odolnost. Ideální pro běžecké a turistické boty, které ti zajistí bezpečnost na každém kroku. ZDE si můžeš prohlédnout všechny modely s technologií Continental™.
Vyzrajte na chladné a vlhké počasí v pánské běžecké obuvi adidas ULTRABOOST LIGHT COLD.RDY.
Technologie COLD.RDY pomáhá nohám zůstat v teple a suchu při běhu v chladu a dešti. Lehká mezipodešev BOOST je naší nejnovější generací s ještě větší návratností energie, takže se budete cítit silní na jakékoli vzdálenosti a v jakémkoli tempu. Podrážka Stretchweb se přirozeně ohýbá při došlapu a je vybavena gumou Continental™ WinterGrip™ pro vynikající trakci na mokrém a kluzkém povrchu. Jsou vyrobeny z řady recyklovaných materiálů, jejich svršek obsahuje nejméně 50 % recyklovaných materiálů. Tento výrobek je jen jedním z řešení společnosti adidas, jak skoncovat s plastovým odpadem.
Specifikace:
Specifikace:
- Hmotnost: 690 g
- Rozdíl pata/špička: 11 mm (pata 32 mm / špička 21 mm)
- Odpovídá velikosti
- Povrch: multi; silnice; běžecká dráha; běžecký pás
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Béžová |
Pohlaví | Muži |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.