Právě teď s 20% slevou.
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Ownthegame 2.0 jsou moderní a ležérní dětské tenisky inspirované basketbalovými botami.
Máme pro vaše malé sportovce úžasnou novinku, která jim dodá potřebnou oporu a pohodlí na cestě za jejich sportovními sny. Vaši malí sportovci budou okamžitě připraveni vyrazit na hřiště. Díky skvělé opoře kotníku a lehké mezipodešvi Lightmotion jsou tyto boty ideální pro každodenní radovánky. Silná podrážka Adiwear jim poskytne stabilitu a pohodlí, ať už běhají, skáčou nebo prostě jenom procházejí se parkem. A co víc, tyto boty jsou stylové a univerzální. Skvěle ladí s tepláky, džínami i šortkami, takže vaši malí sportovci budou vypadat skvěle nejen na hřišti, ale i ve škole nebo při volném čase. Svršek bot je vyroben z kvalitní síťoviny, což zajišťuje optimální prodyšnost a pohodlí po celý den. A co je ještě lepší, tyto boty jsou vyráběny z recyklovaných materiálů v souladu s naší ambicí snížit množství plastového odpadu. Celkově lze tyto boty popsat jedním slovem: dokonalost. Pohodlí, styl a zároveň ohleduplnost k životnímu prostředí. Co víc si přát? Dejte svým malým sportovcům to nejlepší a připravte je na dobrodružství s našimi novými sportovními botami.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Šedá |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Basketbal |
Značky | adidas |
Věk | Pro teenagery |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.