Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Obuv Terrex Hyperhiker Hiking
Na turistiku není nikdy příliš brzy. Nahoď svého prcka do této obuvi adidas a vydejte se spolu brázdit lesní chodníčky. Kombinuje lehkou konstrukci běžeckých modelů s odolností a výjimečnou stabilitou středně vysokých outdoorových kousků, což je při toulkách přírodou přímo nezbytné. Reflexní detaily navíc nikdo nepřehlédne ani v nízkých světelných podmínkách a nechybí jí ani gumová podrážka s výčnělky, která je výjimečně přilnavá na všech površích. Svršek tohoto produktu obsahuje 50% vysoce funkčního recyklovaného materiálu. Představuje jedno z našich řešení, která pomáhají eliminovat plastový odpad. Lehká turistická obuv pro děti vyrobená s obsahem recyklovaných materiálů. Klasický střih. Zapínání na šňůrky. Lehká konstrukce. Reflexní detaily. Lehká mezipodešev z materiálu EVA.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Pohlaví | Děti |
Sport | Outdoor |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.