Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Shiny je tepláková souprava pro dívky na dny plné her a smíchu.
V této univerzální teplákové soupravě se děti cítí pohodlně při každé činnosti, ať už kopou do míče, šplhají nebo visí hlavou dolů. Lehká a měkká dětská tepláková souprava adidas má ikonické tři pruhy, které jí dodávají sportovní vzhled a zároveň jsou pro děti velmi atraktivní. Tyto pruhy jsou symbolem pohybu, radosti a energie, kterou každodenní aktivita přináší. Tuto soupravu si zamilujete ještě více, když zjistíte, že nejméně 70 % materiálu, ze kterého je vyrobena, je směsí recyklovaných a obnovitelných surovin. To znamená, že kromě toho, že svým dětem poskytnete pohodlné a stylové oblečení, přispějete také k podpoře udržitelných postupů a péči o životní prostředí. S touto teplákovou soupravou budou děti připraveny na všechna svá dobrodružství s radostí a lehkostí.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Soupravy |
Barva | Růžová |
Pohlaví | Děti dívky |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.