až -20 % na vše pro děti
Velikonoční sleva platí jen do 21. 4. nebo do vyprodání zásob.
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Dívčí souprava adidas Essentials nabízí kombinaci stylu a pohodlí.
Bunda se vyznačuje standardním střihem, zapínáním na zip a žebrovaným vysokým límcem, který přináší maximální pohodlí. Boční kapsy dodávají praktičnost, zatímco žebrované manžety a spodní lem zajistí bezpečné a pohodlné nošení. Kalhoty mají také standardní střih se zúženými nohavicemi pro optimální volnost pohybu. Elastický pas s nastavitelnou sponou umožňuje snadné přizpůsobení a nastavení. Tato souprava nejen nabízí pohodlí a volnost pohybu, ale také klade důraz na udržitelnost prostřednictvím použití recyklovaných materiálů. Celá souprava je vyrobena ze 100% recyklovaného polyesteru, což přispívá k řešení problému plastového odpadu. S touto stylovou a ekologicky ohleduplnou soupravou od adidas můžete být nejen v pohodě, ale také přispět k ochraně našeho životního prostředí.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Soupravy |
Barva | Černá |
Pohlaví | Děti dívky |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Pro teenagery |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.