-15 % na vybrané dámské oblečení
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas 3-Stripes CLX jsou rychleschnoucí pánské plavecké šortky vyrobené z recyklovaných materiálů.
Tyto šortky, které spojují styl, pohodlí a ohleduplnost k životnímu prostředí. Krátké šortky s pohodlným středně hlubokým pasem vám poskytnou volnost pohybu, zatímco vestavěná síťovaná podšívka zajišťuje lehkost a optimální prodyšnost. Díky rychleschnoucí tkanině s vodoodpudivou úpravou bez PFC můžete v klidu užívat dovolenou na pláži nebo aktivní den na palubě, aniž byste se museli starat o nepříznivé podmínky. Naše šortky jsou navíc vyrobeny ze 100% recyklovaných materiálů, což z nich činí nejenom šik a pohodlný oděv, ale také součást našeho úsilí o redukci plastového odpadu. S těmito šortkami nejenže podporujete svou pohodu, ale také aktivně přispíváte k ochraně životního prostředí. Se společností adidas můžete být nejen styloví, ale také zodpovědní.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Barva | Oranžová |
Pohlaví | Muži |
Sport | Plavání |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.