Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Solid clx jsou klasické pánské šortky ideální pro užívání si teplých dnů.
Tyto šortky jsou navrženy s ohledem na vaše maximální pohodlí a styl při každém kroku u bazénu nebo na pláži. Lehká a rychleschnoucí tkanina těchto šortek vám umožňuje pohybovat se s lehkostí ve vodě i na souši, což vám poskytuje optimální svobodu pohybu. Vestavěné síťované kalhotky nejenže zajišťují pohodlí, ale také nabízí dostatečné krytí, abyste se cítili sebejistě a uvolněně při každém skoku do vody. Jsme hrdí na to, že tyto plavecké šortky adidas jsou vyrobeny ze 100% recyklovaných materiálů, což je naše malé gesto k ochraně životního prostředí. S touto kolekcí jdeme dál než kdy dříve a aktivně se snažíme snižovat množství plastového odpadu. Připojte se k nám na cestě ke zdravější planetě a buďte stále styloví a pohodlní s plaveckými šortky od adidas. Vaše vodní dobrodržštví právě začíná!
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Barva | Červená |
Pohlaví | Muži |
Sport | Plavání |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.