Právě teď s 20% slevou.
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Essentials jsou pánské tréninkové šortky, se kterými dosáhnete těch nejlepších výsledků.
Střih a hladká tkanina těchto šortek poskytují pohodlí a volnost pohybu, kterou si zasloužíte. Díky technologii Aeroready, která odvádí pot a udržuje vás v suchu, si můžete být jisti, že si zachováte pohodlí i při náročném tréninku. Částečně elastický pas zajišťuje přiléhavý střih a dodává šortkám moderní vzhled. Logo adidas na nich jasně vypovídá o vaší lásce ke značce a sportovním duchu. Praktickým prvkem jsou přední kapsy na zip, které vám poskytnou bezpečný úložný prostor pro drobnosti, jako jsou klíče nebo karty. Oblečte si tyto šortky, soustřeďte se na trénink a o zbytek se postarají ony. Díky kombinaci funkčnosti, stylu a pohodlí jsou připraveny podpořit vás při každém tréninku.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Barva | Černá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.