až -20 % na vše pro děti
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Entrada 22 jsou pánské fotbalové šortky.
S našimi šortkami budete připraveni na všechna dobrodružství, která vám den přinese. Jejich čistý a klasický design vám dodá stylový vzhled, zatímco technologie Aeroready se postará o to, abyste zůstali v suchu a pohodlí, ať vás den zavede kamkoli. Elastický a nastavitelný pás zaručuje bezpečné a pohodlné nošení po celý den. Ať už jste na cestách, na sportovišti nebo relaxujete doma, naše šortky vám poskytnou maximální pohodlí. Navíc se snadno udržují a lze je prát v pračce, což zaručuje snadnou péči a dlouhou životnost výrobku. Jsme hrdí na to, že naše šortky jsou vyrobeny výhradně z recyklovaných materiálů. Tímto způsobem přispíváme k řešení problému plastového odpadu a pracujeme na udržitelnější budoucnosti. Vyberte si naše šortky a buďte nejen cool, ale mějte také dobrý pocit z toho, že přispíváte k ochraně životního prostředí.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Barva | Černá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.