Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Dámská mikina adidas Tiro je důkazem toho, že sport je životní styl.
Uvolněný střih a rukávy této mikiny zajišťují neomezenou volnost pohybu, takže je ideální pro aktivity vyžadující plný rozsah pohybu. Žebrované manžety na rukávech a kolem pasu nejenže zabraňují pronikání chladného vzduchu, ale také udržují vše na svém místě, což uvítáte zejména při pohybu. Logo adidas na této mikině jasně odkazuje na bohaté dědictví značky Tiro a přední kapsy jsou praktickým prvkem pro uložení nezbytností. Jak budete tuto zajímavou mikinu nosit, je jen na vás. Můžete ji nosit rozepnutou přes tričko pro ležérnější vzhled, nebo ji zapnout až po okraj pro vypasovanější vzhled. Tato mikina je vyrobena z řady recyklovaných materiálů, což je cenný příspěvek ke snižování plastového odpadu. Nejenže tak získáte stylový kousek oblečení, ale zároveň přispějete k udržitelnější budoucnost.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Mikiny |
Barva | Červená |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.