Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Pánský vrchní díl teplákové soupravy adidas Tiro Track Top je navržen tak, abyste se při překonávání rekordů cítili pohodlně.
Představujeme běžecký vrchní díl teplákové soupravy adidas Tiro, který se stane tvým ideálním společníkem v den zápasu, ať už se chystáš splynout s davem, nebo se jen tak poflakovat s přáteli. Tento svršek je navržen s ohledem na pohodlí, s měkkým a lehkým materiálem a uvolněným střihem. Snadno se zapíná na zip přes tričko nebo svetr s dlouhým rukávem a dodá vašemu stylu vrstvu pohodlí. Díky praktickým kapsám na zip do nich snadno uložíte telefon, karty a klíče, takže budete připraveni bezstarostně vyrazit do ulic nebo na tribunu. Tento výrobek je vyroben z řady recyklovaných materiálů s minimálně 70% podílem recyklátu, což z něj činí jedno z našich řešení boje proti plastovému odpadu. Buďte nejen styloví, ale také ohleduplní k životnímu prostředí s běžeckým topem adidas Tiro.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Mikiny |
Barva | Bílá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.