Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Train Essentials je měkký a prodyšný dámský sportovní svršek vyrobený z recyklovaných materiálů.
Ať už trénujete v hale nebo venku, tento sportovní svršek vás připraví na rozcvičku, ochlazení i na všechno mezi tím. Jeho měkký, ale odolný materiál se přizpůsobí vašim pohybům a zůstane prodyšný po celou dobu tréninku. Přední kapsy na zip vám umožní mít všechny nezbytnosti po ruce a díky designu se spadlými rameny se budete moci volně pohybovat. V suchu a pohodlí zůstanete díky technologii AEROREADY, která reguluje vlhkost a poskytuje svěží pocit. Střih tohoto sportovního svršku je perfektní - ani příliš krátký, ani příliš dlouhý. A co víc, tento produkt je vyroben ze 100% recyklovaných materiálů, což je součástí snahy společnosti adidas o eliminaci plastového odpadu. Buďte připraveni na efektivní trénink s tímto inovativním a ekologickým sportovním svrškem.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Mikiny |
Barva | Černá |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.