až -20 % na vše pro děti
Velikonoční sleva platí jen do 21. 4. nebo do vyprodání zásob.
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Unisex dětský vrchní díl teplákové soupravy adidas Entrada 22 je určen pro všechny teenagery, pro které je fotbalový míč první hračkou a fotbal jejich oblíbeným sportem.
Je vyroben z recyklovaného materiálu, takže výběrem tohoto modelu hrajete vy i adidas za stejný tým. Když potřebujete další vrstvu, abyste zůstali v pohodlí na hřišti i mimo něj, oblékněte si tento model. Technologie Aeroready odvádí vlhkost, takže se při volném kopu nebo pokutovém kopu můžete soustředit. Tenký materiál se přizpůsobí každému pohybu a nebude vás rušit až do konce 90 minut. Zip po celé délce s vysokým límcem umožňuje rychlé svléknutí, když vás trenér vyzve, abyste vyběhli na hřiště. Ujměte se vedení rozdílovým gólem od první minuty a oslavte vítězství s hráči, k čemuž vám dopomohou dresy adidas Entrada 22.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Mikiny |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Pro teenagery |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.