-15 % na vybrané oblečení pro členy
Jedinečná nabídka pro členy Sport&Bonus programu! Chcete být mezi nimi? Stačí se REGISTROVAT a navíc dostanete extra uvítací slevu 10 % na první nákup!
*15% sleva se zobrazí po vložení karty Sport&Bonus v košíku
*slevu nelze kombinovat s jinými kódy a akcemi
Technologie adidas AEROREADY řídí vlhkost, odvádí pot od pokožky, abyste byli během tréninku v suchu. Celou řadu modelů s technologií AEROREADY si můžete prohlédnout ZDE.
Tuto mikinu adidas s kapucí si můžeš obléknout přes tréninkové oblečení a vyrazit do posilovny v naprostém pohodlí. Flísový materiál je příjemně měkký na dotek a do bočních včleněných kapes si můžeš schovat sluchátka nebo klíče od šatny. Technologie CLIMACOOL odvádí pot od pokožky a udrží tě v suchu a chladivém pohodlí.
CLIMACOOL pomáhá regulovat vlhkost a rychle ji odvádí od těla. Rychleschnoucí vlákna ti dopřejí svěží pocit.
Tento produkt obsahuje minimálně 70 % recyklovaných materiálů. Recyklované materiály nám pomáhají snižovat objem odpadu, spotřebu omezených zdrojů a uhlíkovou stopu našich produktů.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Mikiny |
Barva | Černá |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.