Sleva 20 % na vybrané produkty

Vyzvednutí objednávky na prodejně ZDARMA!

+420 256 256 080 - online@sportvision.cz

Prohledejte web
adidas UCL Competition
adidas UCL Competition
adidas UCL Competition
adidas UCL Competition
adidas UCL Competition
adidas UCL Competition
adidas UCL Competition
adidas UCL Competition
Kód položky : IA0940
adidas

adidas UCL Competition

Kód položky : IA0940
Kód výrobce: DJQ79
Složitý design fotbalového míče adidas UCL Competition je inspirován oficiálním míčem používaným v Lize mistrů UEFA..
1.599,00
1.599,00
1.599,00
Ušetříte: 0,00
Informujte mě o slevách
Velikosti EU
Velikosti
Velikosti CM
  • 4 4
  • 5 5
 
Vyberte množství: 1 KS
2
1
Je nutné vybrat požadovanou velikost
Uložit do seznamu přání
Uložit do seznamu přání

Složitý design fotbalového míče adidas UCL Competition je inspirován oficiálním míčem používaným v Lize mistrů UEFA.

Sledujte, jak se hvězdy na tomto funkčním míči adidas srovnají. Barevné provedení zvyšuje jeho viditelnost na hřišti. Je stvořen pro velké příležitosti a díky bezešvé, tepelně lepené konstrukci napomáhá plynulosti hry. Logo adidas jasně vypovídá o lásce ke značce.

Specifikace:

  • Fotbalový míč
  • logo adidas
  • Tepelně lepená bezešvá konstrukce
  • Barevný design
  • Vlastnosti Hodnota
    Kategorie Míče
    Barva Bílá
    Pohlaví Unisex
    Sport Fotbal
    Značky adidas
    Věk Dospělí
    Sbírka Performance
    VýrobceAdidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany
    DovozceSport Vision Doo, Bani 75, Zagreb

    adidas

    Příběh  adidasu  začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas  jednou z předních světových značek sportovního vybavení.

    Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.

    Prozatím bez komentářů
    adidas UCL Competition
    Míče
    adidas UCL Competition