Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Dámské legíny adidas Adizero vás dokonale podpoří při tréninku.
Dámské legíny poskytují optimální pohodlí a funkčnost pro zvýšení vašeho běžeckého výkonu. Jsou vyrobeny z prodyšného materiálu s technologií AEROREADY, která aktivně odvádí vlhkost, takže zůstanete v suchu a svěží po celou dobu tréninku. Úzký střih legín minimalizuje rušivé vlivy a umožní vám plně se soustředit na vaši aktivitu. Reflexní detaily zvyšují vaši viditelnost za zhoršených světelných podmínek, takže můžete bezpečně běhat i brzy ráno nebo pozdě večer. Díky použití recyklovaných materiálů přispívají tyto legíny k ochraně životního prostředí, protože snižují množství odpadu a závislost na primárních zdrojích. Vysoký pas navíc poskytuje potřebnou oporu a praktická síťovaná kapsa na zadní straně slouží k bezpečnému uložení vašich osobních věcí.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Legíny |
Barva | Černá |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.