Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas 3-Stripes Aeroready je unisex tréninková kšiltovka s vlastnostmi odvádějícími vlhkost, částečně vyrobená z recyklovaných materiálů.
S touto kšiltovkou adidas zůstanete v suchu i při těch nejnáročnějších trénincích. Díky technologii AEROREADY a dvojitému potnímu pásku si dokonale poradíte s vlhkostí, ať už jste na běžeckém pásu nebo na tenisovém kurtu. Nastavitelné zadní zapínání poskytuje možnost přizpůsobit si kšiltovku svým individuálním potřebám, zatímco silikonové logo dodává nejen styl, ale také nádech moderní elegance. U tohoto výrobku nejde jen o výkon, ale také o udržitelnost. Je vyrobena z řady recyklovaných materiálů, přičemž nejméně 40 % obsahu je recyklováno. Tím adidas přispívá k boji proti plastovému odpadu a podporuje udržitelnější budoucnost. S touto kšiltovkou budete nejen vynikat ve svých sportovních výkonech, ale také přispějete k ochraně životního prostředí. Noste ji a staňte se součástí pozitivní změny.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kšiltovky |
Barva | Béžová |
Pohlaví | Unisex |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.