Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Vydej se na objevnou výpravu do hor. Tyto turistické kalhoty adidas s nastavitelnými manžetami jsou vyrobené ze strečového materiálu, který ti dopřeje volnost pohybu. Jsou lehké a ochrání tě před mírným vlhkem, když budeš překračovat horskou bystřinu nebo procházet vysokým porostem. Manžety se díky patentkám dají upravit tak, aby co nejlépe přiléhaly k botám. Do kapes na zip si můžeš uložit drobné nezbytnosti.
Tento produkt obsahuje minimálně 70 % recyklovaných materiálů. Je součástí našeho boje s plastovým odpadem.
ZNÁME UHLÍKOVOU STOPU:
V naší metodice výpočtu uhlíkové stopy produktu byly zohledněny všechny fáze životního cyklu produktu a vychází se z prototypu velikosti modelu adidas. Od těžby surovin, přes zpracování, výrobu a montáž, balení, přepravu, použití až do konce životnosti produktu jsme měřili uhlíkovou stopu (CO2e). To odpovídá mezinárodně uznávané normě: ISO 14067.
Pro lepší porozumění toho, z čeho se skládá výpočet celkové uhlíkové stopy produktu a jak ji měříme, zkopíruj níže uvedený odkaz do prohlížeče: https://www.adidas.com/go/campaign/carbon-footprint.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Barva | Tmavě modrá |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Outdoor |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.