Sleva 20 % na vybrané produkty
+420 256 256 080 - online@sportvision.cz
V rámci projektu EcoVision pro vás vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Z.N.E. je pánská lifestylová tepláková souprava pro celodenní pohodlí a skvělý styl.
Nyní můžete spojit pohodlí a styl v této teplákové soupravě adidas Z.N.E. Ať už vás den zavede kamkoli, tato tepláková souprava vám poskytne volnost pohybu a moderní vzhled. Měkký a pružný materiál tě udrží v pohodě, zatímco skryté kapsy na zip zajistí bezpečné uložení nezbytností. Díky technologii AEROREADY můžete zůstat v suchu a pohodlí i během aktivního dne. Celkově tato tepláková souprava vyrobená z nejméně 70 % z recyklovaných materiálů podtrhuje závazek značky adidas snižovat svůj dopad na životní prostředí a vytvářet udržitelnější výrobky. Využijte příležitost spojit pohodlí, výkon a styl ve svém každodenním životě.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Barva | Bílá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.