Sleva 20 % na vybrané produkty
Nike Culture of Basketball jsou basketbalové tepláky pro teenagery.
Máte rádi basketbal? Ať už ho hrajete, nebo jste jen jeho velkým fanouškem, tyto basketbalové tepláky Nike si zamilujete. Jsou inspirované staršími modely a mají boční cvočky, které jim dodávají vintage atmosféru. Jsou dostatečně široké, takže si pod ně můžete vzít šortky a být připraveni hrát, ať jste kdekoli. Tyto tepláky jsou součástí naší sezónní kolekce Culture of Basketball a dávají najevo lásku ke hře. Nesou jasné poselství " Míč pro každého", což znamená, že jsou určeny pro všechny typy hráčů, jako jste vy. Nylonová tkanina je lehká a odolná, zatímco síťovaná podšívka dodává prodyšnost. Změňte svůj styl díky 5 gombíkům na každé straně, které umožňují buď těsnější, nebo volnější střih - podle toho, jak chcete tyto tepláky nosit. Tyto gombíky vám umožní rychlé oblékání nebo svlékání. Elastický pas zajišťuje dobré přizpůsobení a boční kapsy jsou bezpečným místem pro vaše drobnosti.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Barva | Černá |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Trénink |
Značky | Nike |
Věk | Pro teenagery |
Výrobce | Nike European Operations Netherlands B.V. Colosseum 1 Hilversum, Noord-Holland, 1213 NL The Netherlands |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Společnost Nike, Inc. se sídlem v Beaverton, Oregon, je světovým lídrem v navrhování, prodeji a distribuci autentického sportovního oblečení, vybavení a doplňků pro širokou škálu sportovních a fitness aktivit.
Nike je největší světový designér a výrobce sportovního vybavení, jehož posláním je inspirovat sportovce a přiblížit inovace a špičkové technologie ve výrobě všem fanouškům sportu a sportovního oblečení.
Produkty Nike jsou rozděleny do tří kategorií – obuv, oblečení a doplňky – a všechny kategorie respektují zásady aplikace špičkové technologie, nejkvalitnějších materiálů a moderního designu. U nás je kalendářní rok rozdělen do čtyř ročních období JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA a v každé sezóně jsou ve všech kategoriích prezentovány nové kolekce.