Sleva 20 % na vybrané produkty
+420 256 256 080 - online@sportvision.cz
Unisex tréninková taška na šňůrky Nike Brasilia o objemu 18 l je vaším spojencem při uchovávání vybavení.
Ať už se rozhodnete pro jakýkoli typ cvičení, tento model nabízí dostatek prostoru pro uložení vašich nezbytností. Když skončíte s rutinní činností, ventilační síťovina udrží věci svěží. Na ramenních popruzích jsou také provazy pro utažení horního otvoru. Menší vnější kapsa se zipem je funkčním detailem, který chrání drobné předměty a dává je blízko vás, na dosah.
Specifikace:
Společnost Nike, Inc. se sídlem v Beaverton, Oregon, je světovým lídrem v navrhování, prodeji a distribuci autentického sportovního oblečení, vybavení a doplňků pro širokou škálu sportovních a fitness aktivit.
Nike je největší světový designér a výrobce sportovního vybavení, jehož posláním je inspirovat sportovce a přiblížit inovace a špičkové technologie ve výrobě všem fanouškům sportu a sportovního oblečení.
Produkty Nike jsou rozděleny do tří kategorií – obuv, oblečení a doplňky – a všechny kategorie respektují zásady aplikace špičkové technologie, nejkvalitnějších materiálů a moderního designu. U nás je kalendářní rok rozdělen do čtyř ročních období JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA a v každé sezóně jsou ve všech kategoriích prezentovány nové kolekce.
Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek a nelze je odstranit. Obvykle se vytvářejí po nějaké vaší akci, jako je vyplnění formuláře nebo výběr vašich preferencí pro web.
Tyto soubory cookie nám umožňují měřit návštěvnost a zdroje návštěvnosti za účelem zlepšení výkonu našich webových stránek. Pomáhají nám zjistit, které jsou naše nejoblíbenější a nejméně oblíbené stránky a jak se naši návštěvníci pohybují po našich webových stránkách. Všechny shromážděné informace jsou agregované a samozřejmě anonymní. POKUD tyto soubory cookie nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naše webové stránky, a nebudeme moci sledovat jejich výkon.
Tyto cookies mohou být nastaveny třetími stranami. Mohou být použity reklamními společnostmi k vytvoření profilu vašich zájmů a zobrazení relevantních reklam na jiných webových stránkách. Neukládají přímo osobní údaje, ale spoléhají na rozpoznání vašeho prohlížeče, vašeho zařízení a případně vaší IP adresy.