Cashback až 20 % pro členy Sport&Bonus
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY
POTŘEBUJETE POMOCT? Pokud nenaleznete odpověď níže, kontaktujte nás na online zákaznické podpoře nebo na čísle + 420 292 333 054.
Uživatelský profil dostal dne 28. 5. 2024 nový vzhled.
Jeden uživatelský účet platný pro všechny naše webové obchody - Sport Vision a Buzz. Po přihlášení do jednoho internetového obchodu budete automaticky přihlášeni i do druhého.
Více inforací ZDE<-
PROCES REGISTRACE NEBO PŘIHLÁŠENÍ JE JEDNODUCHÝ!
Musíte pouze postupovat podle kroků v závislosti na tom, zda jste: Již registrovaný uživatel, nový uživatel, Sport&Bonus uživatel
U vybraných produktů jsme v období od 20.2 do 20.3. 2025 dlouhodobě snížili cenu – nejde o slevu ani časově omezenou akci. Nemusíš tedy hlídat výprodeje nebo čekat na slevy. Cenu držíme dlouhodobě stejnou, ať nakoupíš kdykoli. Označení “NOVÁ NIŽŠÍ CENA” používáme od 21.3. 2025
Proč už neplatí další slevy?
Dali jsme ti rovnou tu nejlepší možnou cenu. Na tyto produkty už proto nebudou platit žádné další slevy – nebo jen opravdu výjimečně. Žádné kódy, žádné akce – prostě férová cena každý den.
Tajemství vašich dat je chráněno a zabezpečeno pomocí šifrování SSL. Internetová sběrná stránka je poskytována pomocí protokolu SECURE SOCKET LAYER (SSL) se 128bitovým šifrováním dat. Šifrování SSL je proces šifrování dat, který má zabránit neoprávněnému přístupu při přenosu. To umožňuje bezpečný přenos informací a nedovolený přístup k datům v komunikaci mezi počítačem uživatele a službou Webpay a naopak je zakázán. Služba Webpay a finanční instituce si vyměňují data pomocí virtuální privátní sítě (VPN), která je chráněna před neoprávněným přístupem. Obchodník neuchovává čísla bankovních karet a čísla nejsou dostupná neoprávněným osobám.
Pracovní doba zákaznické podpory:
Telefonní linky jsou v provozu od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin.
Mimo pracovní dobu zákaznické podpory nás kontaktujte na online zákaznické podpoře.
Na webu je hned pod každým jednotlivým zbožím záložka pro kontrolu dostupnosti na prodejnách. Kliknutím se otevře seznam dostupných velikostí v obchodech a výběrem požadované velikosti se zobrazí obchody, kde je vybraná velikost dostupná. Spolu se seznamem prodejen jsou uvedeny kontaktní údaje každé pobočky. Než se do obchodu vydáte, doporučujeme vám zkontrolovat stav zásob přímo u obchodu. Naši zaměstnanci vám rádi ověří, zda je u nich velikost, o kterou máte zájem, dostupná.
Klikněte na odkaz Přihlásit se (v pravém horním rohu stránky), poté na odkaz Zapomněli jste heslo? Poté budete požádáni o zadání vaší e-mailové adresy, na kterou obdržíte odkaz pro obnovení hesla.
Přečtěte si prosím naše pokyny k nákupu pod odkazem Jak nakupovat online.
Pokud si přejete, naši zástupci zákaznické podpory mohou také zadat objednávku za vás. Kontaktujte nás na online zákaznické podpoře nebo na čísle + 420 292 333 054 s podrobnostmi o produktech, které si chcete objednat, způsobu platby, dodacích informacích a vašich podrobnostech.
Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Cenu balíčku tedy uhradíte hotově při převzetí.
Platí pouze v rámci ČR.
Platba Google Pay = 0 Kč
Platba Apple Pay = 0 Kč
Platební kartou „on-line“ (VISA, MasterCard) = 0 Kč
Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Vydavatelské banky umožňují používání embosovaných (reliéfních) karet.
Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje Vaše vydavatelská banka.
Dále některé banky vydávají tzv. virtuální karty, které jsou určeny výhradně k nákupu na internetu.
INFORMUJTE SE U SVÉ BANKY O MOŽNOSTI POUŽÍVÁNÍ VAŠÍ KARTY K PLACENÍ NA INTERNETU.
Jistě. Při vytváření objednávky, pokud nezvolíte jinak, je pro vás automaticky zvolen způsob platby „Dobírka“. To se týká způsobu platby, kdy balík zaplatíte doručovateli, když dorazí na vaši doručovací adresu.
Pokud vám objednané zboží nevyhovuje, máte podle zákona 30 dní na jeho vrácení – bez udání důvodu. Je nutné předem vyplnit online formulář a rozhodnout se, jakým způsobem zboží vrátíte.
Možnosti vrácení:
Podrobný postup najdete zde: Vrácení zboží
Pokud po rozbalení zjistíte, že má zboží vadu, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku – rádi vám poradíme s dalším postupem. Pokud se problém objeví během používání, máte na reklamaci až 2 roky od doručení objednávky. Stačí nás kontaktovat a my se o vše co nejrychleji postaráme.
Více podrobností a celý postup naleznete zde: Reklamační řád
Samozřejmě! Chceme, abyste byli s nákupem spokojeni. Pokud vám objednané zboží nevyhovuje, máte 30 dní na jeho vrácení a získání peněz zpět. Stačí vyplnit online formulář na našem webu sportvision.cz a poté zboží odeslat poštou nebo doručovací službou na adresu prodejny, která vám balíček poslala (najdete ji na faktuře). Zboží můžete vrátit i osobně v jakékoli prodejně Sport Vision.
Pokud jste platili na dobírku, nezapomeňte do formuláře zadat číslo účtu pro vrácení peněz. U plateb kartou vrátíme částku přímo na kartu, ze které jste nákup zaplatili. Peníze vám pošleme do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.
Pokud vám zakoupené zboží nesedí, můžete ho vyměnit pouze osobně na prodejně a jen za stejný model v jiné velikosti. Než se vydáte do prodejny, doporučujeme si ověřit dostupnost požadované velikosti přímo na místě.
Pokud potřebná velikost není skladem nebo byste chtěli jiný produkt, stačí původní objednávku vrátit a vytvořit novou.
Dodací lhůta je 3-5 pracovních dnů.
Dodací lhůta může být delší ve výjimečných situacích, které nemůžeme ovlivnit, proto prosíme o pochopení předem. Pro všechny výjimečné situace jsme vám samozřejmě kdykoliv k dispozici na zákaznické podpoře nebo telefonicky od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00 na čísle + 420 292 333 054
Doprava je zdarma pro všechny objednávky nad 2.000 Kč.
U objednávek, jejichž částka je nižší než 2.000 Kč, hradí náklady na doručení ve výši 69 - 109 Kč zákazník. V takovém případě bude tato cena jasně zobrazena a viditelná v nákupním košíku při objednávání produktu na stránce www.sportvision.cz a vy budete v každém okamžiku vědět, kolik má být celková částka za objednávku zaplacena. V překladu neexistují žádné další a skryté náklady kromě těch, které vidíte v nákupním košíku.
Možnost Click&Collect, tedy doručení na prodejnu, vám umožní vybrat si zboží a místo doručení domů si balíček vyzvednout na vámi zvolené prodejně.
Tato možnost je zcela zdarma a platí pouze pro platby online předem. Až zboží dorazí na prodejnu, upozorníme Vás e-mailem a můžete si ho vyzvednout v pracovní době vybrané prodejny.
Při vyzvednutí objednávky si s sebou vezměte osobní doklad totožnosti a potvrzení o nákupu, které obdržíte e-mailem.
Mějte prosím na paměti, že vyřízení objednávky může trvat několik dní, protože zboží může být doručováno z jiného skladu na vybranou prodejnu. VÍCE ZDE<<
Aby bylo zajištěno co nejrychlejší doručení, objednávky s více položkami jsou doručovány přímo z prodejny, kde je položka dostupná. Proto je v určitých situacích možné, že jsou objednané položky doručovány z různých míst a v těchto případech lze očekávat doručení v několika balíčcích. Při tomto způsobu doručení vám nevznikají žádné další náklady na poštovné.
Sport Vision spolupracuje s distribuční společností PPL, Zásilkovna a Českou poštou, které doručují webové objednávky. V závislosti na zvolení způsobu doručení v košíku bude zásilka odeslána na jednu z uvedených doručovacích služeb a v e-mailu s upozorněním na zásilku obdržíte informaci o doručovací službě, která doručuje a číslo balíku.
Samozřejmě. Náš návod k nákupu si můžete prohlédnout kliknutím na odkaz Jak nakupovat online.
V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat na online zákaznické podpoře nebo na čísle + 420 292 333 054.