Právě teď s 20% slevou.
Tento produkt je součástí nejnovější kolekce, která přináší moderní design, špičkové technologie a maximální komfort. Skvělá volba pro ty, kteří hledají styl i výkon v jednom!
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Od předzápasového rozcvičení až po závěrečný hvizd je toto fotbalové tričko adidas Tiro 24 vyrobeno tak, aby podpořilo vaši hru.
Toto tričko je určeno pro sportovce na cestách a díky materiálu Aeroready, který účinně odvádí vlhkost, vám zajistí pohodlí. Tričko Tiro24, inspirované vynikající zápasovou soupravou adidas, kombinuje styl s výkonem pro náročné fotbalisty. Je vyrobeno ze 100% recyklovaného polyesterového úpletu a nabízí přiléhavý střih, který optimalizuje pohyb a poskytuje vynikající flexibilitu. Technologie Aeroready zajišťuje regulaci pocení a zajišťuje optimální pohodlí na fotbalovém hřišti i mimo něj. Klasické vyšívané logo se třemi proužky a umístěné pruhy dodávají tričku vizuální přitažlivost a sportovní vzhled. Celkově pocítíte rozdíl při každém tréninku s tímto udržitelným tričkem, které je vyrobeno ze 100% recyklovaných materiálů. Opětovným využitím již vytvořených materiálů pomáháme snižovat množství odpadu a naši závislost na omezených zdrojích, čímž přispíváme k udržitelnější výrobě a snižujeme ekologickou stopu našich výrobků.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Dresy |
Barva | Šedá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.