Sleva 20 % na vybrané produkty
+420 256 256 080 - online@sportvision.cz
V rámci projektu EcoVision pro vás vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Náš batoh TRAILBLAZER 10 je zpět pro další krátké výlety a poznávání měst. Vylepšili jsme popruhy a zádový panel, abychom maximalizovali pohodlí a prodyšnost – a navíc jsme zvětšili jeho prostor a přidali dynamičtější designové linie. e připraven na všechna vaše dobrodružství.
Značka Salomon® pochází z francouzských Alp, která nyní sídlí v Metz-Tessy. Salomon se specializuje na výrobu vrcholového sportovního vybavení na lyžování, outdoor a běh. V roce 1947 firmu založil François Salomon společně s jeho ženou a synem Georgesem v Annecy ve francouzských Alpách, kde otvírají první dílnu. Georges pokračuje v otcově šlépějích a pokračuje v podniku. V počátcích se specializovali na výrobu lyží a lyžařského vázání.
Na jaře roku 1992 představili turistickou řadu bot Adventure. Tyto boty sklidily obrovský úspěch, článek v New York Times o nich nesl název: "Výlet do budoucnosti s lehčími botami". Ve stejném roce se Salomon stává nejúspěšnějším výrobcem na olympijských hrách v Albertville a poskytuje vybavení legendám, jako je Edgar Grospiron.
Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek a nelze je odstranit. Obvykle se vytvářejí po nějaké vaší akci, jako je vyplnění formuláře nebo výběr vašich preferencí pro web.
Tyto soubory cookie nám umožňují měřit návštěvnost a zdroje návštěvnosti za účelem zlepšení výkonu našich webových stránek. Pomáhají nám zjistit, které jsou naše nejoblíbenější a nejméně oblíbené stránky a jak se naši návštěvníci pohybují po našich webových stránkách. Všechny shromážděné informace jsou agregované a samozřejmě anonymní. POKUD tyto soubory cookie nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naše webové stránky, a nebudeme moci sledovat jejich výkon.
Tyto cookies mohou být nastaveny třetími stranami. Mohou být použity reklamními společnostmi k vytvoření profilu vašich zájmů a zobrazení relevantních reklam na jiných webových stránkách. Neukládají přímo osobní údaje, ale spoléhají na rozpoznání vašeho prohlížeče, vašeho zařízení a případně vaší IP adresy.