Sleva 20 % na vybrané produkty
+420 256 256 080 - online@sportvision.cz
V rámci projektu EcoVision pro vás vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Dětský lifestylový batoh adidas s potiskem je ideální pro zábavu v parku, do školy nebo na výlet.
Překvapí vás kompaktnost tohoto batohu, který je dostatečně prostorný, aby v něm děti mohly snadno nosit knihy, svačinu i sportovní vybavení. Navzdory kompaktnímu provedení poskytuje dostatek prostoru pro všechny nezbytnosti, zatímco přední kapsa na zip usnadňuje uložení menších předmětů. Boční kapsy jsou ideální na lahve s vodou a svačinu, takže vaše děti budou mít během svých dobrodružství vždy dostatek zásob. Polstrované ramenní popruhy dodávají pohodlí a usnadňují nošení tohoto funkčního batohu na zádech. Navíc nejméně 50 % tohoto výrobku tvoří směs recyklovaných a obnovitelných materiálů, což z něj činí nejen praktickou volbu pro každodenní použití, ale také příspěvek k udržitelnosti a snížení vaší ekologické stopy. S tímto batohem budou vaše děti nejen stylově vybaveny, ale budou mít také možnost podílet se na udržitelnější budoucnosti.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Batohy |
Pohlaví | Děti dívky |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Děti |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.
Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek a nelze je odstranit. Obvykle se vytvářejí po nějaké vaší akci, jako je vyplnění formuláře nebo výběr vašich preferencí pro web.
Tyto soubory cookie nám umožňují měřit návštěvnost a zdroje návštěvnosti za účelem zlepšení výkonu našich webových stránek. Pomáhají nám zjistit, které jsou naše nejoblíbenější a nejméně oblíbené stránky a jak se naši návštěvníci pohybují po našich webových stránkách. Všechny shromážděné informace jsou agregované a samozřejmě anonymní. POKUD tyto soubory cookie nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naše webové stránky, a nebudeme moci sledovat jejich výkon.
Tyto cookies mohou být nastaveny třetími stranami. Mohou být použity reklamními společnostmi k vytvoření profilu vašich zájmů a zobrazení relevantních reklam na jiných webových stránkách. Neukládají přímo osobní údaje, ale spoléhají na rozpoznání vašeho prohlížeče, vašeho zařízení a případně vaší IP adresy.