Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Unisex lifestylový batoh adidas Linear Classic Day je vyroben tak, aby přežil opotřebení aktivního života.
Tento batoh adidas je navržen s ohledem na nízkou hmotnost a odolnost, takže je ideální volbou pro každodenní použití, ať už míříte do práce nebo do posilovny. Jeho silné potažené dno poskytuje spolehlivou ochranu před vlhkostí, takže si můžete být jisti, že vaše věci jsou v bezpečí. Hlavní přihrádka na zip poskytuje dostatek prostoru pro uložení vašich věcí a jejich bezpečí na cestách. Batoh navíc pojme dokumenty a obsahuje přihrádku na notebook, takže můžete snadno přejít z pracovního režimu do tréninkového prostředí. Vyztužení ve spodní části zvyšuje odolnost batohu a usnadňuje jeho údržbu, což znamená, že se můžete spolehnout na jeho dlouhou životnost. Nastavitelné ramenní popruhy umožňují snadné nastavení délky podle vašich preferencí, což zajišťuje pohodlné nošení a zatížení. Tento batoh je vyroben z řady recyklovaných materiálů s minimálně 40% podílem recyklátu, což dokazuje závazek společnosti adidas bojovat proti plastovému odpadu a směřovat k udržitelnějšímu přístupu k výrobě batohů. Tento výrobek je jedním z mnoha způsobů, jak společnost adidas aktivně přispívá k udržitelnější budoucnosti.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Batohy |
Barva | Zelená |
Pohlaví | Unisex |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.