Sleva 20 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Badge of Sport Nový dětský unisexový lifestylový batoh, který si děti mohou přenášet z jedné aktivity na druhou.
Tento batoh je skvělým společníkem pro děti, nabízející dostatek úložného prostoru díky několika praktickým kapsám. Má nastavitelné ramenní popruhy s vestavěnými polštářky, což zajišťuje maximální pohodlí při nošení a snižuje tlak na ramena. Navíc je vybaven malým poutkem do ruky, což usnadňuje manipulaci s batohem, ať už ho nesete nebo ho zavěsíte. Co je ještě skvělejší, tento batoh je vyroben z řady recyklovaných materiálů, alespoň 60 % z nich tvoří recyklovaný obsah. Toto nejen chrání životní prostředí, ale také přispívá k boji proti nadměrné produkci plastového odpadu. Přední kapsa na zip pak poskytuje další praktický prostor pro drobnosti, které chcete mít rychle po ruce. S tímto batohem budou děti nejen módně vybavené, ale také podporují udržitelný přístup k životnímu prostředí.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Batohy |
Barva | Černá |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Děti |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.